تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروز طوفان شدید در کاشان/مردم از تردد در مناطق باز خودداری کنند

بروز طوفان شدید در کاشان/مردم از تردد در مناطق باز خودداری کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ضمن اشاره به وقوع طوفان شب گذشته در کاشان اظهار داشت: از امروز تا آخر هفته در مناطق کاشان و آران و بیدگل وضعیت جوی هوا ناپایدار است به نحوی که این ناپایداری به صورت وزش باد شدید و یا نسبتاً شدید، طوفان و بارش رگباری باران بروز می‌کند.

وی با بیان اینکه بارش‌های رگباری باران بیشتر در مناطق کوهستانی نمود دارد، افزود: این بارش‌های رگباری باران بیشتر در مناطق قمصر و نیاسر خواهد بود، از لحاظ دمایی نیز امروز و فردا تغییر محسوس دمایی نداریم به نحوی که بیشینه و کمینه دمایی به ترتیب ۳۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد است.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه از روز چهارشنبه با کاهش سه درجه‌ای دما رو به رو هستیم، ابراز داشت: با توجه به وزش‌های باد شدید در کاشان توصیه می‌شود تا مردم تا حد امکان از تردد در محیط‌های باز خودداری کرده و در غیر این صورت از عبور و مرور زیر درختان بلند و تیر‌های برق خودداری کنند و همچنین بیماران ریوی در هنگام عبور و مرور از ماسک و یا دستمال مرطوب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان باید با سرعت و فاصله مطمئنه رانندگی کنند، گفت: روستا‌ها و شهرک‌هایی که در مناطق کویری کاشان قرار دارند در هنگام بروز وزش باد‌های شدید با پدیده گرد و غبار نسبتاً شدید نیز همراه است و بر همین اساس این وضعیت موجب کاهش دید می‌شود.

ارغوانی ضمن اشاره به توصیه‌های قابل توجه به شهروندان اظهار داشت: لازم است مردم از حضور در فضا‌های باز گردشی و تفریحی پرهیز نموده و تردد کودکان و سالخوردگان در سطح شهر انجام نشود؛ همچنین از موتورسیکلت و دوچرخه نیز برای تردد استفاده نشود و در صورت طوفان شدید از پل‌های عابر پیاده استفاده نکنند.

منبع مهر

انتهای پیام/ف

شهروندان از تردد در مناطق و محیط‌های باز خودداری کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروز طوفان شدید در کاشان/مردم از تردد در مناطق باز خودداری کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..