تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رومنیگه: بایرن مونیخ اهل دلالی انسان‌ نیست!

۸۶۸۳۴۵

۱۰۱۱ 

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ شایعه‌ درباره هافبک کلمبیایی این تیم را رد کرد.

خبرگزاری تسنیم: کارل هاینتس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ درباره آینده خامس رودریگس، هافبک کلمبیایی این تیم که قرارداد قرضی دوساله‌اش به پایان رسیده است، اعلام کرد که باواریایی‌ها هنوز درباره اینکه آیا قرارداد این بازیکن ملی‌پوش را قطعی کنند یا او را به رئال مادرید برگردانند تصمیم نهایی را نگرفته‌اند. او اما تأکید کرد که بایرن مونیخ قصد ندارد به سبک برخی باشگاه از خرید این بازیکن اهداف مالی‌اش را محقق کند.

اخیراً شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه بایرن مونیخ قصد نگه داشتن خامس را ندارد اما با توجه به اینکه می‌‌تواند در ازای پرداخت 42 میلیون یورو او را از رئال مادرید بخرد، این کار را خواهد کرد و سپس با قیمتی بالاتر در همین بازار تابستانی او را به تیمی دیگر بفروشد.

رومنیگه: بایرن مونیخ اهل دلالی انسان‌ نیست!

رومنیگه در پاسخ به این سؤال که آیا بایرن مونیخ واقعاً قصد انجام چنین کار را دارد گفت: خیر به هیچ وجه. این شیوه کاری بایرن مونیخ نیست. ما برای رسیدن به اهداف‌مان به هیچ عنوان اهل دلالی انسان‌ نیستیم و در گذشته این باشگاه هم نظیر چنین اقداماتی صورت نگرفته است.

مدیر ورزشی باواریایی‌ها در پاسخ به این سؤال که برنامه این باشگاه برای آینده خامس چیست، اظهار داشت: هفته آینده برای تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع جلسه‌ای خواهیم داشت. در آن جلسه ما تمام گزینه‌ها را بررسی می‌کنیم. خامس یک سوپراستار است و مسلماً دوست دارد که به طور منظم فرصت بازی داشته باشد.

با توجه به کاهش حضور خامس در ترکیب بایرن مونیخ در این فصل به خصوص در هفته‌های پایانی، اظهارات رومنیگه می‌تواند نشانه‌ای از بی‌میلی او و همکارانش برای حفظ بازیکن سابق موناکو باشد و به این ترتیب او باید به رئال مادرید برگردد، جایی که یا باید نظر زین‌الدین زیدان - کسی که خیلی به او اعتقاد ندارد - را جلب کند یا برای انتقال به تیم‌های که مشتری او هستند، آماده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رومنیگه: بایرن مونیخ اهل دلالی انسان‌ نیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..