تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Secret Diary With Lock – Diary With Password PRO 1.16 – دفترچه خاطرات امنیتی و پر امکانات اندروید !

دانلود امروز 1+

آخرین آپدیت دوشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۸

1

نسخه 1.16

دوست داشتن 2

Secret Diary With Lock – Diary With Password v1.16 [PRO] – اپلیکیشن دفترچه خاطرات امنیتی و پر امکانات اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار تقدیم شما کاربران فارسرویدی

در هر روز وقایع مهمی در زندگی ما روی می دهد که برخی از آن ها خوشحال کننده و برخی دیگر موجب ناراحتی مان می شوند. بسیاری از افراد علاقه دارند که این حوادث را بویسند تا در آینده دور با مطالعه شان خاطرات را مرور کنند. در چند سال گذشته برای چنین کاری نیاز به یک دفترچه خاطرات و خودکار بود تا بتوان یادداشت هایی را ایجاد نمود اما با پیدایش دستگاه های هوشمند، نیاز افراد به دفتر و قلم از بین رفت و تمامی شان به اپ های اندرویدی روی آوردند. Secret Diary With Lock – Diary With Password Pro Unlocked عنوان یک دفترچه خاطرات امنیتی و پر امکانات اندروید می باشد که توسط Keyboard Themes App منتشر شده است. همان طور که از نام این استارت اپ مشخص است یکی از بارز ترین ویژگی های آن را می توان محیط امنش دانست، به گونه ای که خواهید توانست به دور از هر گونه احساس خطر خاطرات خود را بنویسید و یک رمز عبور بر روی آن ها قرار داد. برای افزایش جزئیات هر کدام از یادداشت های تان تصاویر را نیز ضمیمه آن ها کنید و تجربه ای جدید در زمینه یادداشت برداری را به دست آورید. برای مشاهده خاطرات تنها کافیست تقویم را ورق بزنید و روز مورد نظرتان را انتخاب نمایید. علاوه بر این محیط برنامه و نوع یادداشت ها قابل تغییر هستند و می توانید متناسب با سلایق شخصی خود تغییراتی را در آن ها به وجود آورید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Secret Diary With Lock – Diary With Password اندروید :

نگه داری از تمامی داده ها در تقویم و لیست موجود دسترسی داشتن به مجموعه ای از ویژگی های مخفی به عنوان یک دفترچه خاطرات امنیتی اضافه کردن تصاویر به خاطرات نوشته شده نگه داشتن اسرار خود به دور از چشم های کنجکاو امکان سفارشی کردن نوع فونت، اندازه و رنگشان محافظت از تمامی خاطرات خود به وسیله رمز عبور و یا اثر انگشت سازماندهی سریع و آسان تمامی اطلاعات علامت گذاری تاریخ های مهم و مورد علاقه خود انتخاب تم برنامه متناسب با سلیقه شخصی

اپلیکیشن Secret Diary With Lock – Diary With Password با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون توانسته است با پرداخت درون شبکه 4.99 دلاری اش امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای و کامل آن را از وبسایت پر بازدید و پر طرفدار فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.16 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.

Secret Diary With Lock - Diary With Password PRO




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Secret Diary With Lock – Diary With Password PRO 1.16 – دفترچه خاطرات امنیتی و پر امکانات اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..