تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیانوش‌راد: خاتمی پژواک صدای مردم ایران است

۸۶۸۲۱۳

۹۹ 

محمد کیانوش‌راد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با اشاره به هشدار سیدمحمد خاتمی به اصلاح‌طلبان گفت: خاتمی پژواک صدای واقعی اکثریت مردم ایران است. این هشدار را باید جدی گرفت. صاحبان انحصاری قدرت در کشور باید روح قانون اساسی، یعنی حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش، را جدی بگیرند.

اعتمادآنلاین: محمد کیانوش‌راد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با اشاره به هشدار سیدمحمد خاتمی به اصلاح‌طلبان گفت: خاتمی پژواک صدای واقعی اکثریت مردم ایران است. این هشدار را باید جدی گرفت. صاحبان انحصاری قدرت در کشور باید روح قانون اساسی، یعنی حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش، را جدی بگیرند.

کیانوش‌راد: خاتمی پژواک صدای مردم ایران است

بخشی از مصاحبه کیانوش‌راد:

هشدار اخیر آقای خاتمی مبنی بر اینکه بعید است مردم یک بار دیگر با تکرار می‌کنم اصلاح‌طلبان تکرار کنند، چقدر جدی است؟ و برای بازگرداندن قدرت بسیج‌کنندگی جریان اصلاحات چه اقداماتی باید انجام شود؟

هشدار خاتمی امری دلبخواهانه و تنها مبتنی بر تشخیص و صلاحدید ایشان نبوده و نیست. آقای خاتمی پژواک صدای واقعی اکثریت مردم ایران است. این هشدار را باید جدی گرفت. صاحبان انحصاری قدرت در کشور باید روح قانون اساسی، یعنی حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش، را جدی بگیرند.

انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به این خواسته مردم یعنی در دست گرفتن مقدرات کشور به وجود آمد. به میزانی که از دخالت مردم در تعیین سرنوشت‌شان کاسته شود و به میزانی که حاکمیت، ولو با نگاهی به نظر خودشان خیرخواهانه، از مردم دور شود، ناامیدی از وضع موجود افزایش می‌یابد. اقناع در پذیرش آلترناتیو و به جان رسیدن و بی‌تابی مردم، شرایط پرخطری را برای ایران رقم خواهد زد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیانوش‌راد: خاتمی پژواک صدای مردم ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..