تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای یک حواس‌پرتی سه و نیم میلیون یورویی!

۸۶۸۲۱۲

۱۱۸۳ 

یک زن که مامور انتقال سه و نیم میلیون یورو جواهرات گران‌قیمت برای یک هنرمند حاضر در فستیوال کن بود، جواهرات را داخل هواپیما جا گذاشت و دست خالی از فرودگاه خارج شد.

اعتمادآنلاین: یک زن که مامور انتقال سه و نیم میلیون یورو جواهرات گران‌قیمت برای یک هنرمند حاضر در فستیوال کن بود، جواهرات را داخل هواپیما جا گذاشت و دست خالی از فرودگاه خارج شد.

 فرانس پرس خبر داد: این زن که ماموریت داشت جواهرات مذکور را به دست یکی از هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره کن برساند، بعد از فرود هواپیما در فرودگاه نیس واقع در در جنوب فرانسه ماموریت خود را فراموش کرد و دست خالی بدون جواهرات از هواپیما خارج شد.

سخنگوی خطوط هوایی که این فرد را از لندن به فرانسه منتقل کرده، اعلام کرد: چمدان این زن حواس‌پرت که محتوی جواهراتی به ارزش سه و نیم میلیون یورو بود، به لندن بازگشت داده و تحویل سازندگان آن شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای یک حواس‌پرتی سه و نیم میلیون یورویی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..