تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلوار نپوشیدن کودکان، دوقلو هستند

دوقلوی ۲۳ ماهه دارم دختر پسر، الان بیشتر از یه ماهه که بیشتر وقتا شلوارشونو از پاشون در میارن و حاضر نیستند پا کنن.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام. مرسی از کانال خوبتون. دوقلوی ۲۳ ماهه دارم دختر پسر، الان بیشتر از یه ماهه که بیشتر وقتا شلوارشونو از پاشون در میارن و حاضر نیستند پا کنن. حالا این موضوع بعضی وقتا مشکل ساز میشه. هر طوری رفتار کردم فایده نداره، دعوا،بی توجهی،تنبیه و. دیگه نمیدونم چی کار کنم. وقتی شلوارشون پاشون نیست کنجکاوی هم ممکنه بکنن یا مسائل دیگه. هنوز پوشک میشن وقتی از پوشک بگیرم چی کار کنم. لطفا راهنماییم کنید.ممنون

 

پاسخ دکتر اکبر کوشانفر، متخصص اطفال:

کودک از ۲ تا ۳ سالگی لجبازی را شروع یا بهتر بگوییم کشف می‌کند. چون در این سن است که به درجه‌ای از خودآگاهی و شناخت محیط و اطرافیان می‌رسد که می‌فهمد رفتارش روی دیگران تاثیر می‌گذارد و واکنش‌ها را برمی‌انگیزد. از این رو در برخی امور و هنگامی که از وی کاری خواسته می‌شود لجبازی را به کار می‌گیرد تا واکنش‌ها را مشاهده کند. وقتی کودکی لجبازی می کند، آرام محکم و ثابت قدم باشید.یعنی اینکه شما و همسرتان باید هماهنگ باشید. و نیز باید بدانید، در صورتیکه فرزندتان ازحد خود تجاوز کرد چگونه با او برخورد کنید. وقتی کودک کار خطایی انجام می دهد نباید یکی از شما کودک را دعوا کند و دیگری از او حمایت کند. همچنین نباید در مورد یک عمل کودک یک روز بی توجه باشید ولی روز دیگر بخاطر همان کار او را دعوا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلوار نپوشیدن کودکان، دوقلو هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..