تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی سفره ۲۵۰۰ متری افطاری ایتام، شنبه ۱۱ خرداد در تهران

طولانی ترین سفره افطار با هدف ترویج فرهنگ روزه داری ، تکریم از ایتام و تقویت وفاق و همدلی ایرانیان شنبه ۱۱ خرداد در بازار تهران برپا می شود.

به گزارش بولتن نیوز، مجید طلیمی دبیر برگزاری مراسم با اعلام خبر فوق افزود : طولانی ترین و بزرگترین سفره افطاری ایتام  با حضور شهرداری ناحیه 2 و 3 منطقه 12 ، اتحادیه پوشاک ، کمیته امداد منطقه 12 ، نیروی انتظامی ، سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به طول بیش از 2500 متر در بازار تهران ، حد فاصل سبزه میدان تا چهارراه سیروس با مدیریت هییت امناء شرق بازار تهران شنبه 11 خرداد برپا می شود که میزبان بیش از 2500 میهمان و خانواده ایشان خواهیم بود.

مجید طلیمی اظهار داشت : در سفره پذیرایی افطار ، 10 قلم شامل: نان ،  پنیر، سبزی، خرما، قند، گردو ، چای ، عدسی ، آب معدنی به همراه ظروف 1بار مصرف و سپس شام  قرار می گیرد که از سوی خدمتگزاران  به روزه داران عرضه می شود.

دبیر برگزاری مراسم ادامه داد: برپایی سفره افطار  و طرح اکرام  در بازار تهران به دلیل ترویج فرهنگ افطاری ساده و مردمی بودن این حرکت جهادی است که امیدواریم به یاری خدا همه ساله در این روز و در این محل توسط خیرین برگزار گردد.

همچنین ؛ محمد توکلی مدیر مراسم و عضو هییت رییسه امناء شرق بازار خاطر نشان کرد : بازاریان در طول انقلاب همواره آغازگر حرکت های انقلابی بودند و برگزاری این مراسم نیز  با هدف ترویج فرهنگ روزه‌داری ، ترویج افطاری ساده، دستگیری از نیازمندان و اتحاد و همدلی میان مردم است که امیدواریم به لطف خداوند متعال همه ساله در این زمان و مکان انجام گردد.

محمد توکلی بنیان گذار این امر خیر با تأکید براینکه برپایی این سفره و میهمانی متعلق به خداوند است، بیان کرد: افراد نیازمند و کم برخوردار در جامعه نیز بسیار است و این امر باید فرهنگ‌سازی شود و ما هم به عنوان یکی از بندگان سعی در ایجاد همدلی و فراهم آوردن شرایطی برای در کنار هم بودن، فارغ از مسائل کاری و فشار اقتصادی نمودیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی سفره ۲۵۰۰ متری افطاری ایتام، شنبه ۱۱ خرداد در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..