تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در سال ۹۷ چند دختر و پسر متولد شدند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال گفت: ۷۰۴ هزار و ۶۷ نوزاد پسر و ۶۶۲ هزار و ۴۵۲ نوزاد دختر در سال ۹۷ متولد شدند.

سیف‌الله ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا به آمارهای چهار واقعه حیاتی در سال ۹۷ اشاره و اظهارکرد: در سال ۹۷ بیش از یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۵۱۹ واقعه ولادت رخ داده است که از این تعداد ۷۰۴ هزار و ۶۷ نوزاد پسر و ۶۶۲ هزار و ۴۵۲ نوزاد دختر بودند.

وی اضافه کرد: نسبت جنسیت در ولادت به ازای هر ۱۰۶.۳ پسر ۱۰۰ دختر و نسبت ولادت ثبت شده برای ساکنان شهرها ۷۷ درصد بود همچنین ثبت ولادت در مهلت قانونی حدود ۹۸.۷ و میزان عمومی (ناخالص) ولادت در کشور نیز به ازای هر هزار نفر جمعیت ۱۷.۱ بود.

سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال به آمارهای فوتی‌های ثبت شده در کشور در سال ۹۷ نیز اشاره کرد و گفت‌: ۳۷۷ هزار و ۲۴۵ مورد فوتی در سال ۹۷ ثبت شد که از این تعداد ۲۱۱ هزار و ۵۱۸ مورد مرد و ۱۶۵ هزار و ۶۷۵ مورد نیز زن بودند. نسبت جنسیت حاصل از ثبت رویداد وفات نیز ۱۲۷ فوت مرد در مقابل ۱۰۰ فوت زن همچنین نسبت فوت ثبت شده برای ساکنان شهرها نیز ۷۳.۸ درصد بود. از طرفی ۹۸.۱ درصد از فوتی‌ها در مهلت قانونی به ثبت رسیدند.

ابوترابی در پایان با اشاره به آمار ازدواج و طلاق ثبت شده در سال ۹۷ اظهارکرد: ۵۴۹ هزار و ۸۶۱ واقعه ازدواج و ۱۷۴ هزار و ۶۹۸ واقعه طلاق در سال ۹۷ در کشور به ثبت رسید که در این میان میانگین سن مردان در اولین ازدواج ۲۷.۵ سال و زنان ۲۳.۴ سال گزارش و میانگین سن مردان در طلاق‌های ثبت شده ۳۶.۹ سال و میانگین سن زنان هنگام طلاق ۳۲.۱ سال ثبت شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در سال ۹۷ چند دختر و پسر متولد شدند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..