تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشان تجاری سیستم‌عامل اختصاصی هواوی مشخص شد

دردسرهایی که ایالات متحده برای هواوی درست کرده ظاهراً تمامی ندارد. غول فناوری چینی هم در تلاش است تا بیش از پیش از شرکت های آن سوی دنیا مستقل شود. در حالی که پیش از این خبرهایی از توسعه سیستم عامل اختصاصی هواوی به گوش می رسید، مدارکی دال بر درخواست ثبت نام یک سیستم عامل به نام «HongMeng» به اداره مالکیت معنوی ملی چین ارائه شده است.

بنا بر آنچه در وبسایت این اداره آمده درخواست، اولین بار در 24 آگوست 2018 (2 شهریور 97) ارائه شده و علامت تجاری هونگ منگ تا 13 مه سال 2029 (اردیبهشت 1408) معتبر خواهد بود.

هونگ منگ

پیش از این هم «یو چنگدونگ»، مدیر بخش فروش مصرف کنندگان هواوی اعلام کرده بود که سیستم عامل جدید هواوی در پاییز سال جاری عرضه می شود. به گفته او هونگ منگ او اس برای دستگاه های متعددی از جمله گوشی هوشمند، کامپیوتر، تبلت، تلویزیون، خودرو و پوشیدنی های هوشمند کاربرد خواهد داشت. علاوه بر این با اپ های اندروید و نیز وب اپلیکیشن ها کار خواهد کرد. البته باید اشاره کرد که برخی گزارش ها از احتمال به تعویق افتادن انتشار عمومی سیستم عامل اختصاصی هواوی تا بهار سال آینده گفته بودند.

در روزهای اخیر گوگل، کوالکام و اینتل خبر از قطع داد و ستد با هواوی داده بودند. علاوه بر این سازمان مرجع استانداردهای کارت حافظه یعنی SDA، این شرکت را از فهرست اعضای خود حذف کرده بود. اتحادیه وای فای هم عضویت هواوی را به تعلیق در آورده بود. با این حال برخی شرکت های دیگر از جمله TSMC روی خوش به چینی ها نشان داده و از ادامه همکاری گفته بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشان تجاری سیستم‌عامل اختصاصی هواوی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..