تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پردازنده اینتل Core i9-9900KS معرفی شد؛ دستیابی به سرعت 5 گیگاهرتز روی تمام هسته‌ها

پردازنده Core i9 جدید اینتل می تواند سرعت بوست 5 گیگاهرتز را روی تمامی هسته ها اعمال کند.

اینتل در رویداد کامپیوتکس که در تایوان در حال برگزاری است نسخه ویژه ای از پردازنده Core i9 را معرفی کرده است. Core i9-9900KS با 8 هسته پردازشی که در واقع یک به روز رسانی سخت افزاری برای Core i9-9900K به حساب می آید سرعت پایه 4 گیگاهرتزی دارد که در مقایسه با نسخه K بهبود 400 مگاهرتزی را تجربه کرده. سرعت بوست هم 300 مگاهرتز افزایش یافته است.

اینتل Core i9-9900KS

سیستمی که پردازنده اینتل Core i9-9900KS روی آن نصب شده.

دستیابی به سرعت 5 گیگاهرتز روی تمامی هسته ها از این جهت اهمیت دارد که به طور معمول سرعت بوست روی تنها یک هسته اعمال می شود. اینتل برای اینکه دستیابی به این سرعت روی همه هسته ها را اثبات کند در رویداد معرفی، صفحه ای از تسک منیجر ویندوز را به حضار نشان داده است.

نسخه KS،  مشابه با نسخه K از سوکت LGA 1151 پشتیبانی می کند و از کارت گرافیک مجتمع UHD 630 بهره می برد. علاوه بر این مشابه با قبل از رم های DDR4 2666 پشتیبانی می شود.

اینتل هنوز میزان توان طراحی حرارتی (TDP) پردازنده جدید را اعلام نکرده و علاوه بر این مشخص نیست که Core i9-9900KS مصرف انرژی بالاتری دارد یا خیر. انتظار می رود در روزهای آتی شاهد ارائه اطلاعات بیشتری از این محصول باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پردازنده اینتل Core i9-9900KS معرفی شد؛ دستیابی به سرعت 5 گیگاهرتز روی تمام هسته‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..