تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات ۲۶۴ مورد ثبت سفارش جعلی خودرو

اخیرا درباره ۶۴۸۱ خودروی وارداتی با ثبت سفارش فاقد اصالت در خصوص نحوه اعلام جرم یا تعیین ارزش از سوی گمرک ابهاماتی مطرح شده است. در اواخر اردیبهشت نیز فریده زبیدی مدیرکل دفتر جرائم سازمان‌یافته گمرک در راستای دستور قضایی ۱۵ اردیبهشت ماه و اجرای صحیح و یکنواخت اقدام از سوی گمرکات مربوطه بخشنامه‌ای صادر کرد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، بر اساس این بخشنامه اطلاعات و ارزش خودروهای موضوع تعداد ۲۶۴ مورد مجوز ثبت سفارش اعم از خودروهای اظهاری ترخیص شده و یا خودروهای اظهاری ترخیص نشده (در جریان تشریفات) مشخص شده و در بخشنامه پیروی را، برابر بند ح ماده ۱ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبنا قرار دادن تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۸ به عنوان زمان کشف کالا جهت محاسبه و حقوق ورودی و بالاترین نرخ ارز با قید فوریت با امضای بالاترین مقام آن گمرک به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۸ تهران ارسال گردد.
بر اساس اعلام مرکز جرائم سازمان‌یافته، خودروهای مانده در گمرک با ثبت سفارش جعلی تحویل سازمان اموال تملیکی می‌شوند.
جزئیات ۲۶۴ مورد ثبت سفارش جعلی خودرو

جزئیات ۲۶۴ مورد ثبت سفارش جعلی خودرو عکس ها:

(برای بزرگنمایی تصاویر زیر ، روی آنها کلیک کنید)

جزئیات ۲۶۴ مورد ثبت سفارش جعلی خودرو - 0 جزئیات ۲۶۴ مورد ثبت سفارش جعلی خودرو - 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات ۲۶۴ مورد ثبت سفارش جعلی خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..