تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمکی که تریبون‌های شب‌ قدر به انتخابات می‌کنند

روحانیت چند وظیفه مهم دارد؛ یکی از آن‌ها آگاه‌ ساختن مردم نسبت مسئولیت فردی و اجتماعی است که دارند. دومین وظیفه روحانیت، افشاگری درباره دشمنان خدا، اهل بیت، مردم و نظام است. وظیفه سوم‌شان این است که با رفتار شایسته خود، برای مردم الگو و نمونه عینی و عملی باشند. چهارمین وظیفه هم آن است که در مسیر آرمان های انقلاب حرکت کرده و از افراط و تفریط بپرهیزند. نه غلو کنند که همه چیز رو به راه است، نه بگویند که هیچ چیز درست نیست. باید به مردم حد وسطی نشان بدهند که آن‌ها بفهمند منصف هستند؛ وقتی می گویند گران فروشی بد است، مردم را به نظارت دعوت کند. باید کوشش کند تا بیان‌شان در جامعه راهگشا باشد.

امسال سال انتخابات است و اکثریت مردم کم و بیش ذهن شان درگیر این انتخابات شده است. اگر قرار است حرفی هم از انتخابات از تریبون های این شبهای قدر زده شود باید در مسیر مشارکت زایی باشد نه تندروی و مشارکت زدایی. هر نوع افراط و تفریطی بدون شک زیان آور است. منبری ها و روحانیت ما نیز باید در راستای همان وظایف مهمی که بر دوش شان گذاشته شده است حرکت کنند و خود را درگیر تنش ها و مباحث فضای سیاسی نکنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز

۲۷۲۱۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمکی که تریبون‌های شب‌ قدر به انتخابات می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..