تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرود اضطراری هواپیمای مسافربری در سن‌پترزبورگ

۸۶۸۱۰۵

۹۰ 

هواپیمای ایرباس A330 از پکن به سن‌پترزبورگ به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شده است.

خبرگزاری فارس: هواپیمای ایرباس A330 از پکن به سن‌پترزبورگ، پس از دریافت سیگنال نقص در یکی از موتورها، در فرودگاه پالکو سن پترزبورگ فرود آمد.

در گزارش منتشر شده بخش امنیتی فرودگا پالکو سن‌پترزبورگ آمده است: «هنگامی که هواپیما به فرودگاه پولکو نزدیک شد، خدمه پرواز پکن- سن‌پترزبورگ درخواست فرود اضطراری به علت نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما کردند. تیم نجات به سرعت وارد عمل شد و در نهایت این هواپیما با فرود امن در فرودگاه در محل پارکینگ هواپیماها قرار گرفت».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در ادامه گزارش آمده است: «تمامی مسافران در سلامت هستند و این وضعیت بر سایر پروازهای تاثیر نگذاشت و فرودگاه فعالیت عادی خود را طی می‌کند».

در این گزارش آمده است که «خدمه هواپیما در ابتدا مشکوک به وقوع آتش سوزی در یکی از موتورها بودند، اما در نهایت نقص فنی علت این فرود اضطراری بود».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرود اضطراری هواپیمای مسافربری در سن‌پترزبورگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..