تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم جنجالی کمیته فنی استقلال علیه دستور فرهاد مجیدی

همام طارق، ستاره ملی‌پوش تیم استقلال پس از دیدار این تیم مقابل الدحیل قطر، با تصمیم فرهاد مجیدی از تیم کنار گذاشته شد.

سرمربی موقت آبی‌پوشان دلیل تصمیم خود را ترک اردوی تیم توسط این بازیکن اظهار کرد و گفت: تا روزی که من در استقلال هستم او جایی در این تیم نخواهد داشت. پس از این اتفاق، طارق ایران را ترک  و حتی آبی‌ها را تهدید به شکایت کرد!

با وجود این، شنیده می‌شود کمیتۀ فنی باشگاه، خواهان بازگشت این ستاره حاشیه‌ساز هستند و درخواست خود را به مدیرعامل داده‌اند. با توجه به صحبت‌هایی که مجیدی دربارۀ طارق انجام داده بود، به نظر می‌رسد تصمیم کمیته فنی، جنجال‌های جدیدی را ایجاد خواهد کرد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم جنجالی کمیته فنی استقلال علیه دستور فرهاد مجیدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..