تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضویت 135نیکوکار در طرح اکرام ایتام ومحسنین از ابتدای ماه رمضان

خبرگزاری بسیج: رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران از عضویت 135 حامی جدید در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به مناسبت ایام ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بسیج استان تهران،مهدی سامانی ،رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران در نشست با معاون اشتغال و خودکفایی استان تهران که در جهت برنامه های اجرایی شب های قدر برگزار شد، گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از 135 حامی جدید در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین برای حمایت مادی و معنوی 150 از خانوارهای مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد واسطه بین خیران و نیازمندان است، ابراز امیدواری کرد: امیدوارم در شب های قدر تعداد حامیان این نهاد در منطقه 19تهران افزایش یابد.

سامانی با بیان اینکه کار در کمیته امداد،کاری مقدس است، بیان کرد: شب های قدر علاوه بر جنبه تقدسی که دارد، باعث خیر برای نیازمندان است تا بواسطه این شب ها نیازمندان ازکمک های خیران و مردم نوعدوست بهره مند شوند.

در ادامه حسین فتح آبادی ،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با اشاره به دستورالعمل حضور کارکنان در برنامه هایی که به مناسبت شب های قدر ازسوی حوزه معاونت توسعه مشارکت های مردمی استان تهران به ادارات این نهاد ارسال شده است، گفت: جذب کمک های مردمی در ایام ماه رمضان و سایر مناسبت ها به سود نیازمندان واقعی و شناسایی شده است .

وی افزود: برپایی پایگاه های جذب حامی و سایر کمک های مردمی در برنامه های مناسبتی علاوه بر معرفی خدمات کمیته امداد در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف ،تأثیر بسزایی دارد.

فتح آبادی در ادامه به فعالیت حوزه اشتغال و خودکفایی در کمیته امداد استان تهران اشاره و بیان کرد: در سال گذشته اکثر برنامه این حوزه با تحقق 100 درصدی اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت اداره 19 تهران در جهت تحقق هر چه بهتر برنامه های این معاونت،اظهار امیدواری کرد: امیدوارم در سال جاری نیز برنامه های در پیش رو با موفقیت در جهت اهداف این نهاد ، اجرا شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضویت 135نیکوکار در طرح اکرام ایتام ومحسنین از ابتدای ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..