تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور متفاوت جواد عزتی در فیلم جان‌دار

براساس اعلام شورای پروانه نمایش فیلم سینمایی «جان‌دار» نخستین تجربه سینمایی دو کارگردان جوان سینما توانست مجوز اکران را دریافت نماید، اتفاقی که...

به گزارش بولتن نیوز، براساس اعلام شورای پروانه نمایش فیلم سینمایی «جان‌دار» نخستین تجربه سینمایی دو کارگردان جوان سینما توانست مجوز اکران را دریافت نماید، اتفاقی که جان‌دار را به عنوان یکی از شانس‌های اصلی اکران دوم عید فطر معرفی می‌کند.

فیلم سینمایى «جان دار» به کارگردانى حسین امیرى دومارى و پدرام پور امیرى و تهیه کنندگى کامران مجیدى برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و نظرات متفاوتی را برای خود به همراه داشت. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین فیلم در بخش نگاه نو شد اما نتوانست این جایزه را به خانه ببرد.

فیلمی که از یک نگاه، اثری از دو کارگردان نوپای سینما بوده و برای نخستین فیلم اتفاق قابل قبولی محسوب می‌شود و از طرف دیگر به دلیل مشکلات واضح در فیلمنامه پایانی نافرجام برای این اثر سینمایی رقم می زند.

یکی از نقاط قوت فیلم سینمایی جان‌دار را بدون شک باید در چیدمان و کیفیت بازیگران اثر دانست. حامد بهداد، جواد عزتى، مسعود کرامتى، على شادمان، گیتى قاسمى، محمدعلى محمدى، امیراحمد قزوینى، بازیگرانى هستند که در این فیلم مقابل دوربین رفته اند.

قرارگیری حامد بهداد، در کنار جواد عزتی به عنوان دو شخصیت متضاد اثر را دچار فراز و فرودهای فراوان کرده و بهداد در این فیلم نقشی نسبتاً متفاوت از آثار پیشین خود را بازی می کند.

یکی از نقدهای وارد بر جان دار زنجیره سلسله وار مشکلات است که دوماری یکی از کارگردانان اثر در این مورد گفت: من فکر نمیکنم که بعد از ابد و یک روز این مشکلات بوجود آمده اند. از نظر من مشکلات اجتماعی در فیلم‌ها خیلی قبلتر از آن فیلم شروع شده اند. ما سعی نکردیم در جان دار بدبختی را نشان دهیم. خواستیم مخاطب در داستان فیلم درگیر شود و امیدواریم که این اتفاق رخ داده باشد.

جان دار شاید فیلمی ایده آل در سینما محسوب نشود اما اتفاقات متفاوتی را به همراه دارد که برای سینما نویدبخش کارگردانانی از نسل دهه هفتاد باشد. نسلی که به تازگی پا به عرصه حرفه ای گذاشته و حال خود را در مواجهه با جشنواره فیلم فجر و اکران عمومی می بیند.

این فیلم در جشنواره نسبت به پایان بندی نقدهای متفاوتی را به همراه داشت و حال باید دید با توجه به این انتقادات آیا در اکران عمومی تغییری در نسخه نهایی شکل خواهد گرفت یا نه.

در خلاصه داستان «جان دار» آمده است: «بخدا اگه یه بار دیگه بگین شام چی شد، غذا چیه، همین وسط خودم رو دار میزنم که غذاخوردن یادتون بره. بابا از گشنگی نمردین که؟».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور متفاوت جواد عزتی در فیلم جان‌دار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..