تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره مندی مردم شهر خور از آب شیرین

در پی بارش های اخیر در استان

پس از یک دهه آب شیرین وارد شبکه خانگی شهر خور شد.

بهره مندی مردم شهر خور از آب شیرینبه گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان ؛ مدیر شبکه آبفا شهرستان خورو بیانک گفت: در پی بارندگی های اخیر در استان و  پس از یک دهه خشکسالی و آبگیر شدن چشمه بازیاب تنها منبع تامین کننده آب شیرین شهر خور ، هم اکنون آب شیرین وارد شبکه توزیع خور شد.

محمد جواد فیروزی  با اشاره به اینکه به دلیل کاهش چشمگیر بارندگی ها از سال 88  آب شیرین وارد شبکه توزیع خور نشده بود افزود: در چند سال اخیر به دلیل وقوع خشکسالی آبدهی چشمه بازیاب به حدود یک لیتر در ثانیه کاهش یافته بود و ساکنان خور از شیرهای برداشت موجود در شهر آب شیرین موردنیاز  خود را تامین می کردند .
وی با بیان اینکه شهر خور دارای دوشبکه آبرسانی است که یک شبکه مختص به آب شیرین و شبکه ی دیگر مربوط به آب بهداشتی است افزود:  هم اکنون سه حلقه چاه تامین کننده شبکه آب بهداشتی مردم خور است .

فیروزی با بیان اینکه برای دسترسی بهتر  به آب آشامیدنی باید طرح اجرای استقرار دستگاه آب شیرین کن  در شهر خور در دستور کار قرار گیرد گفت: هم اکنون  با راه اندازی آب شیرین کن در شهر فرخی  این شهرستان ، روزانه 500 متر مکعب آب شیرین  برای مصرف ساکنان این شهر تولید می شود .
شهرستان خورو بیانک در 420 کیلومتری شرق مرکز واستان واقع شده است .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره مندی مردم شهر خور از آب شیرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..