تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالاد فاتوش | طرز تهیه سالاد فاتوش سالاد ترکی خوشمزه

سالاد فاتوش

آموزش طرز تهیه سالاد فاتوش ترکی

سالاد فاتوش نوعی سالاد خوشمزه ترکی است که ترکیبات ساده ای دارد و روش تهیه آن را در این بخش تاپ ناز به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای سالاد فاتوش ترب : نصف پیمانه حلقه شده خیار :یک عدد گوجه فرنگی : 2 عدد پیاز قرمز : یک عدد نان پیتا : یک عدد فلفل سبز : نصف یک عدد کاهو : 3 پیمانه خرد شده سبزیجات معطر : نصف پیمانه مواد لازم برای سس سالاد فاتوش روغن زیتون : 3 قاشق غذا خوری آب لیمو :یک عدد لیمو نمک و فلفل : به مقدار لازم زیره سبز پودر شده و سماق : یک قاشق سوپخوری

سالاد فاتوش

طرز تهیه سالاد فاتوش

در ابتدا مواد سس را درون یک ظرف بریزید و خوب بهم بزنید تا با هم ترکیب شوند.

خیار را بشویید پوست آن را بگیرید و خرد نمایید و سپس گوجه فرنگی را بشویید و به صورت نگینی خرد کنید و یا از گوجه گیلاسی استفاده کنید پس از انجام آن، پوست پیاز را بگیرید و به صورت نگینی خرد کنید و همین طور ترب ها را پاک کنید و بشویید و به صورت حلقه ای برش بزنید.

برگ های کاهو را جدا کنید و بشویید و خرد نمایید.

ظرف سالاد را آماده کنید و تمام مواد خرد شده را درون آن بریزید، سس را بر روی سالاد بریزید و خوب هم بزنید و در آخر نان ها را تست کنید و خرد کنید و به سالاد اضافه نمایید.

سبزیجات معطر را بر روی سالاد بریزید و هم بزنید.

سالاد خوشمزه ما آماده سرو است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالاد فاتوش | طرز تهیه سالاد فاتوش سالاد ترکی خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..