تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کارگروه و ویژه برنامه‌هایی برای تحقق شعارسال

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مجاهد بنی عامریان  در شورای اقامه نماز و شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، با اشاره به اینکه در مرحله اول اقدام به آنالیز صحبت‌های مقام معظم رهبری کردیم، گفت: ایجاد شش هزار دقیقه برنامه در حوزه صدا، ایجاد سه هزار و ۶۰۰ دقیقه برنامه در حوزه سیما و اجرای ۱۱۰ دقیقه خبر با موضوع رونق تولید در استان انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۹ هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه در صدا و سیمای استان در حوزه رونق تولید ساخته شده است، افزود: در حوزه فضای مجازی نیز به صورت مکتوب و طراحی پوستر فعالیت‌هایی با موضوع شعار سال انجام شده است.

معاون صدا و سیمای مرکز کردستان ادامه داد: برگزاری نشست‌ها و ویژه برنامه‌هایی با حضور مسؤولان و کارشناسان با موضوعات قاچاق کالا، استفاده از کالای ایرانی و توجه به مقوله کارآفرینی از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کردستان است.

بنی عامریان همچنین از تولید مستندی با عنوان روز‌های زندگی از کارآفرینی بانوان استان خبر داد و یادآور شد: این مستند امسال رونمایی می‌شود و سعی بر این است در خردادماه جاری به اتمام برسد.

وی بیان کرد: همچنین بعد از ماه مبارک رمضان کارگروه‌هایی با حضور اساتید دانشگاهی و فعالان اقتصادی این حوزه در راستای بررسی موانع تولید به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌های صدا و سیمای استان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/م

۹۷۰۰ دقیقه برنامه در حوزه رونق تولید ساخته شده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کارگروه و ویژه برنامه‌هایی برای تحقق شعارسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..