تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




841 پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شد/ بیشتر پرونده‌ها در حوزه قاچاق تشکیل شده است

ساعت: 09:25 منتشر شده در مورخ: 1398/03/05 شناسه خبر: 1489485

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به تشکیل 841 پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در حوزه قاچاق بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پرونده‌های تخلفاتی وارد شده به تعزیرات حکومتی استان زنجان در از ابتدای سال جاری اظهار کرد: از ابتعدای امسال 841 پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است.

وی تعداد پرونده‌های مختومه را در این مدت 949 مورد عنوان کرد و گفت: عملکرد تعزیرات حکومتی در سه حوزه‌ نیز 112.8 درصد بود.

تشکیل 72 در بخش بهداشت، دارو و درمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد: این پرونده‌ها به تفکیک در کالا و خدمات 689 پرونده، قاچاق کالا و ارز 80 پرونده و همچنین در بخش بهداشت و دارو و درمان 72پرونده بوده است.

وی به میزان محکومیت کلی پرونده‌هایی که در این مدت به تعزیرات حکومتی وارد شده اشاره و بیان کرد: میزان محکومیت این پرونده‌ها بالغ بر 50 میلیارد و 890 میلیون ریال بوده است.

ممیزی به میزان جریمه های وصولی پرونده ها افزود: از این میزان در حدود 13 میلیارد و 304 میلیون ریال وصول شده است.

وی بیشترین پرونده‌ها ثبت شده در سال جاری را عدم درج قیمت‌ها عنوان کرد: که در این راستا 232 پرونده در این باره در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گرانفروشی دومین مورد به لحاظ تعداد پرونده‌های  وارداتی بوده است عنوان کرد: در این راستا نیز 137 پرونده تشکیل و رسیدگی شده است.

وی همچنین با اشاره به تشکیل 106 پرونده به دلیل عدم صدور فاکتور گفت: در خصوص پرونده‌های کسب واحدهای صنفی نیز 68 پرونده به تعزیرات حکومتی وارد شده است.

ممیزی با اشاره به بیشترین احکام صادره در تعزیرات حکومتی افزود: جزای نقدی با 612 مورد بیشترین احکام صادره در پرونده‌ها بوده است.

توقیف 9 خودرو حامل قاچاق به نفع دولت

وی ضبط کالا را نیز 66 مورد عنوان کرد و افزود: ضبط خودرو‌های قاچاق به نفع دولت نیز 9 مورد بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه نیز با اشاره به معدوم سازی کالاهای غیربهداشتی در استان زنجان خاطر نشان کرد: 9 مورد از کالاهای غیربهداشتی که کشف و ضبط شده بود معدوم شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های کشف شده در حوزه قاچاق کالا بود افزود: 15 پرونده وارده 15 پرونده مختومه در رتبه نخست بوده و میزان جریمه در این بخش نیز 16 میلیارد و 500 میلیون ریال بود.

ممیزی افزود: در رتبه دوم نیز پوشاک با 9 پرونده وارده و 7 پرونده مختومه بوده و جریمه‌های پرونده‌های مختومه نیز در این بخش بالغ بر 3 میلیارد و  906 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «841 پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شد/ بیشتر پرونده‌ها در حوزه قاچاق تشکیل شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..