تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار مازندران یا استاندار ساری

ساعت: 15:10 منتشر شده در مورخ: 1398/03/05 شناسه خبر: 1489705

استاندار مازندران پس از چندین ماه انتصاب هنوز جهت پیگیری مطالبات مردمی، توسعه منطقه و بازدید از پروژه های نیمه تمام به رامسر نیامده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، پس از انتصاب مجید حسین زادگان بعنوان استاندار مازندران، که چندین ماه از آن می‌گذرد، آنچنان تحولی در روند توسعه این استان احساس نشده و مطالبات مردمی و پروژه های نیمه کاره همچنان بر روی زمین مانده است.

جلسات و بازدیدهای استاندار مازندران در شرق استان خلاصه می‌شود و پیگیر مطالبات مردمی و حل مشکلات غرب مازندران نبوده و نیست.

این در حالی است که در دوره محمد اسلامی استاندار سابق مازندران وی در فاصله‌های زمانی کم همیشه به رامسر سفر می کرد و از نزدیک با مردم، مدیران و رسانه‌ها دیدار و نسبت به توسعه منطقه و حل مشکلات اقدام می‌کرد که سبب دلگرمی مردم و امید بخشی در بین مدیران می‌شد.

اما حسین زادگان از روز انتصابش بعنوان استاندار مازندران حتی یک روز کاری را به رامسر اختصاص نداده است.

سوال اینجاست که با توجه به رشد جمعیت و فاصله طولانی شهرهای غربی استان مازندران با مرکز استان تشکیل استان مستقل غربی از مطالبه‌هایی است که با توجه به این روند گزینشی روز به روز در افکار عمومی تقویت می‌شود و معتقدند که این اقدام به نگاه‌های مدیرانی که به فکر توسعه غرب مازندران نیستند پایان می‌دهد.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان رامسر که همراهی شان با نظام و دولت در تمامی زمینه ها زبانزد خاص و عام است چشم انتظار حمایت و حضور مدیران استانی و کشوری جهت توسعه منطقه خود هستند.

اما مدیران استانی پس از چندین ماه انتصاب در استانداری مازندران هنوز یک روز کاری را به رامسر اختصاص نداده اند و همچنان در مرکز استان فعالیت مانده‌اند.

از آنجا که استاندار مازندران بارها در جلسات عنوان کرده که خبرنگاران با نقد منصفانه و مطالبه گری از مدیران در توسعه منطقه کوشا باشند، نگارنده از خود استاندار مطالبه‌گری می‌کند تا حسین زادگان به سوالات بی پاسخ و مطالبات بر زمین مانده استان مازندران پاسخی مناسب دهد.

در سال رونق تولید و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، استاندار مازندران تا چه میزان توانسته‌ فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی کند؟ و جهت اشتغال جوانان چه اقدامی کرده است؟.

آیا فقط ساری نیازمند دستگاه زباله سوز است و دیگر شهرها نیازی ندارند؟. برای غرب استان چه برنامه‌ای دارید و چه اقداماتی انجام داده اید؟!

منتظر پاسخ و اقدام  استاندار مازندران جهت حضور در رامسر و پیگیری و حل مشکلات و مطالبات مردمی هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار مازندران یا استاندار ساری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..