تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ ورزشکار ناشنوای خراسان شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

ساعت: 13:56 منتشر شده در مورخ: 1398/03/04 شناسه خبر: 1489342

رئیس هیات ورزشی ناشنوایان خراسان شمالی گفت: هفت ورزشکار ناشنوای این استان در رشته های جودو، تکواندو و بسکتبال برای انتخابی مسابقات آسیایی ناشنوایان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، پوران باقرنیا اظهار داشت: بر این اساس افسانه محمدپور به اولین اردوی ارزیابی تیم ملی تکواندو برای حضور در نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان دعوت شد.

وی افزود: همچنین مهرداد بداغی، علی دهقان، مرتضی غفاری نسب و محمد ادریش چهار نفر از جودوکاران ناشنوای استان نیز به اولین اردوی ارزیابی تیم ملی جودو دعوت شدند.

باقرنیا گفت: همچنین محمد ریحانی و سینا باغچقی دو نفر از ورزشکاران بسکتبالیست استان نیز چند دوره اردوی تیم ملی را برای شرکت در این مسابقات پشت سر گذاشته اند.

وی اظهار داشت: از این ورزشکاران مهرداد بداغی، علی دهقان، محمد ریحانی و سینا باغچقی از ورزشکاران نام آور و نشان آور استان هستند که مقام های مختلف کشوری و جهانی دارند و احتمال شرکت این افراد در مسابقات آسیایی بسیار بالا است.

رئیس هیات ورزشی ناشنوایان خراسان شمالی یادآور شد: هم اکنون افزون بر 30 ورزشکار خانم در رشته های مختلف تنیس روی میز، جودو، تکواندو، کاراته و بدمینتون و 70 ورزشکار در رشته های جودو، کشتی، بسکتبال، تیراندازی و تکواندو در هیات ناشنوایان استان عضو هستند.

نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان در 12 رشته مختلف از 10 تا 24 آبان ماه در کشور هنگ کنگ برگزار می شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ ورزشکار ناشنوای خراسان شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..