تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Railway Empire France برای کامپیوتر – نسخه GOG و CODEX

بازی Railway Empire سرانجام به صورت نسخه نهایی در تاریخ ۲۶ژانویه ۲۰۱۸ توسط Kalypso Media Digital در شبکه استیم منتشر شد. وظیفه توسعه این بازی به دست استودیو Gaming Minds Studios بوده است. این بازی در سبک استراتژیک، شبیه سازی و مدیریتی است. شما در بازی Railway Empire به توسعه ی یک شبکه ی پیچیده و بسیار عظیم ریلی مشغول می شوید. بیش از ۴۰مدل مختلف قطار را سفارش داده، ایستگاه های راه آهن، ساختمان های نگهداری تعمیرات، کارخانه ها و جاذبه های توریستی را خریده یا ایجاد می کنید و شبکه ی ترابری خود را برای رقابت با سایرین توسعه می دهید. داستان بازی در حوالی سال ۱۸۳۰ میلادی رخ می دهد. صنعت در حال رشد بسیار چشمگیر است و رقابت بر سر داشتن تاثیرپذیرترین راه ریلی در شمال امریکا بیداد می کند.

Railway Empire France PC-CODEX

Railway Empire v1.9.0.24255 France PC-GOG

بسته الحاقی جدید کشور فرانسه France DLC اضافه شد

دانلود-بازی-railway-empire

وقت آن رسیده که فکر خود را گسترش دهید و کمپانی خود را به ابرقدرتی برای ورود به قرن بیستم توسعه دهید. شما هم چنین باید نیروهای کاری متعددی را به کار بگیرید تا مطمئن شوید که خدمت رسانی ریلی شما به نحو احسنت کار می کند. استفاده از ۳۰۰ تکنولوژی جدید که از بهبودهای مکانیکی تا خود قطارها را شامل می شود را باید لحاظ کنید و زیرساخت های محیط کاری خود را توسعه دهید. ۵دوره ی مهم توسعه ی تکنولوژی پیش روی شماست.

تصاویر بسته الحاقی France:

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Railway-Empire-France اسکرین-شات-بازی-Railway-Empire-France اسکرین-شات-بازی-Railway-Empire-France اسکرین-شات-بازی-Railway-Empire-France اسکرین-شات-بازی-Railway-Empire-France اسکرین-شات-بازی-Railway-Empire-France دانلود-بازی-Railway-Empire-France

بازی Railway Empire شبیه‌سازی است که در سبک Tycoon ساخته شده و بر اساس مطالبی که تا کنون پیرامون آن منتشر شده است، قرار است تا وقایع دوران توسعه‌ی غرب را پوشش دهد. بازی در دوره‌ی زمانی میان سال ۱۸۳۰ تا ۱۹۳۰ و در محدوده‌ی آمریکای شمالی جریان دارد. بازی حالت چند نفره ندارد اما ماد‌های مختلفی برای آن در ورکشاپ استیم موجود خواهند بود. شما می‌توانید قطارها را تجهیز کرده و ویژگی‌های مختلف‌شان را تغییر دهید، تکنولوژی‌های مختلفی را روی‌شان اعمال کنید و با سیستم اقتصاد بازی کلنجار بروید.

ویژگی های نسخه فشرده جدید FitGirl:

بر اساس نسخه رسمی PLAZA با نام Railway Empire MULTi10-PLAZA فشرده سازی شده است. آپدیت جدید Railway Empire Update 8-CS در این نسخه اعمال شده است. جهت استفاده از این آپدیت، کرک PLAZA با کرک مطابق با آپدیت جدید توسط ۳DM جایگزین شده است. ورژن بازی v1.4.0.21280 می باشد. دو بسته ی الحاقی در نسخه ی Pre-Order با نام های Super Hudson Skin DLC و Mexico DLC در این نسخه قرار گرفته و فعال شده اند. فایل های انتخابی موسقی متن بازی و ویدیو عوامل سازنده، در محتوای دانلودی شما قرار دارد. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۹٫۸گیگابایت به شروع از ۵گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب حدود ۸ الی ۱۵دقیقه طول خواهد کشید. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۱۰گیگابایت است. حداقل ۳گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه ی XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

United States, 1830: ‘The New World’ is in its ascendancy. Industry is booming, and the race is on to establish the most dominant and powerful rail empire in all of North America. It’s time to outthink and outmaneuver your competitors as you lead your company into the 20th century!

In Railway Empire, you will create an elaborate and wide-ranging rail network, purchase over 40 different trains modelled in extraordinary detail, and buy or build railway stations, maintenance buildings, factories and tourist attractions to keep your travel network ahead of the competition. You’ll also need to hire and manage your workforce if you want to ensure an efficient train service, whilst also develop over 300 technologies ranging from mechanical improvements to the trains themselves to workplace infrastructures and advanced amenities as you progress through five eras of technological innovations.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions)

Processor: Intel Core i5 750 @ 2.6 GHz or AMD Phenom II X4 @ 3.2 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTX460 or AMD Radeon HD5870 (2048MB VRAM with Shader Model 5.0)

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10(64bit versions)

Processor: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD FX 4100 @ 3.6

Memory: 8 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD7970 or better (2048MB VRAM or more, with Shader Model 5.0)

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Railway Empire France برای کامپیوتر – نسخه GOG و CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..