تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوش برای پرسپولسی ها

علیرضا بیرانوند امروز مجوز حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس را گرفت.


بهگزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین: در جریان نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد، علیرضا بیرانوند احساس مصدومیت و بعد از پایان مسابقه هم با درد ورزشگاه را ترک کرد. همین باعث شد طرفداران پرسپولیس نگران وضعیت دروازه بان تیم شان شوند. گلر ملی پوش پرسپولیس، اما که اتفاقا با ٣ جلسه محرومیت تعلیقی از سوی کمیته اخلاق روبرو شده و از این نظر مشکلی برای همراهی تیمش در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان ندارد، به نظر از نظر پزشکی هم مانعی برای قرار گرفتن در ترکیب روبروی خودش نمی‌بیند. چراکه او امروز بدون مشکل در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت و به نوعی خیال هواداران را راحت کرد.

خبر خوش برای پرسپولسی ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوش برای پرسپولسی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..