تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست قهرمان در گام آخر / دیدار خداحافظی آلگری تلخ شد

تیم فوتبال یوونتوس امشب در آخرین دیدار خود در رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف سمپدوریا رفت.

شکست قهرمان در گام آخر / دیدار خداحافظی آلگری تلخ شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال یوونتوس امشب در آخرین دیدار خود در رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف سمپدوریا رفت تا پرونده رقابت‌های این فصلش بسته شود.  

آلگری که برای آخرین بار در این فصل روی نیمکت یوونتوس می‌نشست در این دیدار شاهد شکست ۲ - ۰ تیمش بود تا خاطره تلخی برای شاگردانش رقم بخورد.  

راه راه پوشان تورین پیش از این عنوان قهرمانی شان را قطعی کرده بودند در نهایت با ۹۰ امتیاز به کارشان در این فصل پایان دادند. سمپدوریایی‌ها هم ۵۰ امتیازی شدند و در رتبه نهم ایستادند.  

 بیشتر بخوانید:

گواردیولا نزدیک‌تر از قبل به نیمکت یوونتوس / وضعیت مبهم بیل در مادرید

توافق اولیه یوونتوس و گواردیولا

تساوی رم و ساسولو / کار سخت رمی‌ها برای سهمیه لیگ قهرمانان

پیروزی نزدیک اودینزه مقابل اسپال

آتلانتا - لاتزیو/ تقابل شگفتی سازان در رُم

مصاف حساس یوونتوس و تورینو در دربی دلاموله / جدال اورتون و برنلی در لیگ جزیره

آتالانتا حریف لاتزیو در فینال شد

انتهای پیام/ 

نتیجه هفته سی و هشتم سری آ ایتالیا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست قهرمان در گام آخر / دیدار خداحافظی آلگری تلخ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..