تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لادن حیدری عضو هیات امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران شد

لادن حیدری عضو هیات امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران شدبه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی لادن حیدری را به عنوان عضو هیات امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب کرد.

در حکم سیدعباس صالحی خطاب به لادن حیدری آمده است:

«نظر به مراتب علمی و تجارب ارزشمند سرکارعالی و به استناد ماده ٧ اساسنامه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان عضو هیات امنای موسسه نمایشگاه‌های ایران منصوب می‌شوید.

مقتضی است با همکاری سایر اعضاء، نسبت به تعیین خط مشی موسسه و نظارت بر آن، انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل و انجام سایر وظایف محوله اقدام فرمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و اعمال سیاست‌های مفید و سازنده در ایجاد تحرک نوین در موسسه به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر نمایشگاه‌های داخلی و خارجی موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لادن حیدری عضو هیات امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..