تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایس سرعت و دقت انتقال پیام در نسخه جدید پیام‌رسان گوگل

افزایس سرعت و دقت انتقال پیام در نسخه جدید پیام رسان گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل نسخه جدید و بروزرسانی شده سرویس ارسال و دریافت پیام تلفن همراه- Google's Messages app را منتشر کرد. نسخه بروز رسانی شده این اپلیکیشن گوگل به قابلیت‌های جدیدی مجهز شده است که مهم‌ترین آن‌ها هماهنگی گسترده آن با دستیار هوشمند گوگل است.

بیشتر بخوانید: سفارش آنلاین غذا با بروزرسانی ۳ نرم‌افزار گوگل امکان‌پذیر شد +تصاویر

دستیار صوتی هوشمند گوگل تغییراتی از قبیل پاسخ هوشمندانه و پیشنهادات و دستیار پیشنهادی را به سرویس پیام رسان افزوده است. این ویژگی‌ها می‌تواند در موارد زیادی یاری‌گر کاربر برای انتقال هرچه سریع‌ و درست‌تر پیام باشد. آخرین نسخه از سرویس پیام رسان گوگل، نسخه شماره 4.4.070 است.

فعال کردن این تنظیمات جدید به دستیار هوشمند گوگل اجازه می‌دهد با دنبال کردن مکالمات کاربر در حین ارتباط با مخاطبان خود، در صورت نیاز واژه‌های مورد قبل را پیشنهاد دهد و عبارات کلید را مشخص کند. عدم نوشتن هر واژه و تنها اشاره به آن برای قرار گیری در متن سرعت اتهام پیام و ارسال آن به مخاطب مورد نظر را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد.

دستیار هوشمند فعال در یرویس ارسال و دریافت پیام تنها به کلمات و واژه‌ها منحصر نیست. به عنوان مثال در حین ساختن یک آگهی می‌تواند تنها با اشاره به نماد گوگل در بالای سمت راست صفحه کلید، نماد گوگل یا هر نماد مورد نظر دیگری را پیدا کرد و در آگهی قرار داد. گوگل با درک اهمیت و ضرورت بهره‌گیری از دستیار صوتی هوشمند در سرویس‌های مختلف خود، پیش از این Google Map و play music را به این دستیار مجهز کرده بود.

افزایس سرعت و دقت انتقال پیام در نسخه جدید پیام رسان گوگل

سرویس نقشه گوگل پس از مجهز شدن به هوش مصنوعی و دستیار صوتی با تشخیص موقعیت مکانی کاربر خود در حال راننده یا پیاده روی در صورت انحراف از مسیر درست به سمت مقصد معین شده، با هشدارهایی کاربر را آگاه می‌سازد. کاربران سیستم عامل اندروید در سراسر جهان می‌توانند هم اکنون این نسخه جدید سرویس ارسال پیام را از Google play دانلود کنند.

انتهای پیام/

نسخه جدید پیام اپلیکیشن پیام رسان گوگل هوشمند تر از گذشته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایس سرعت و دقت انتقال پیام در نسخه جدید پیام‌رسان گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..