تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی به ایران برگشت + عکس

مهدی طارمی، مهاجم تیم الغرافه چند روزی است برای استراحت به زادگاه خود یعنی بوشهر بازگشته است.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین: مهدی طارمی، مهاجم تیم الغرافه چند روزی است برای استراحت به زادگاه خود یعنی بوشهر بازگشته است.

طارمی به ایران برگشت + عکس
در روز‌های اخیر صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت مهدی طارمی به تیم پرسپولیس شنیده شد، اما واقعیت این است که این بازیکن برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد. او در پی حضور در یکی از تیم‌های اروپایی است و مدیر برنامه این بازیکن در تلاش برای مهیا کردن حضور وی در یک تیم انگلیسی است. تیمی که گفته می‌شود علاقمند به جذب مهدی طارمی است، هادرسفیلد است. این تیم در فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۱۸ در لیگ برتر انگلیس حضور داشت، اما در پایان این رقابت‌ها به دسته پایین‌تر (چمپیونشیپ) سقوط کرد. هم‌اکنون کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ناتینگهام فارست تنها ایرانی چمپیونشیپ انگلیس است. البته مدیر برنامه‌های مهدی طارمی گفته است هنوز این همکاری قطعی نیست.

مهدی طارمی در روز‌های آتی مهیای حضور در اردوی تیم ملی و بازی با تیم‌های سوریه و کره جنوبی خواهد شد. تصاویری از او در شب‌های قدر و در مسجد ولایت بوشهر می‌بینید.

طارمی به ایران برگشت + عکس طارمی به ایران برگشت + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی به ایران برگشت + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..