تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانی در انتظار بازار موبایل

ابراهیم درستی  با اشاره به فعال بودن سامانه رجیستری تلفن همراه فقط برای مسافران واقعی گفت: مسافران با ارائه کارت ملی و واریز عوارض گمرکی می‌توانند تلفن همراهشان را رجیستر کنند.

وی با بیان اینکه برخی واردکنندگان در قالب مسافر اقدام به ثبت تلفن  همراه می‌کرده‌اند، افزود: مغازه‌های سطح شهر قاچاقچی نیستند بلکه باید قاچاق را در مبادی ورودی کنترل کرد.

درستی در اعتراض به رفتار برخی شرکت‌های واردکننده تلفن همراه گفت: در بعضی موارد سایت رجیستری یکی دو روز بسته می شد و واردکنندگان از این فرصت برای افزایش قیمت بازار هنگام توزیع سوء استفاده می‌کردند.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری و تلفن همراه افزود: بعضی شرکتهای واردکننده کالاهایشان را دپو کردند تا همین چند روز که سایت رجیستری بسته است قیمت تلفن همراه‌ را در واحدهای صنفی یا شبکه‌های مجازی بالا ببرند.

وی با تاکید اینکه این رفتار مصداق گران‌فروشی است، از رئیس سازمان حمایت خواست با متخلفانی که به حقوق مصرف‌کنندگان لطمه می‌زنند، بدون هیچ اغماضی برخورد کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانی در انتظار بازار موبایل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..