تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح  حامد عنقا درباره حاشیه‌های گفت‌وگویش درباره سریال‌های رمضان۹۸

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای گذشته گفت‌وگویی درباره سریال‌های ماه رمضان ۹۸ از تهیه‌کننده سریال «پدر» منتشر شد که حاشیه‌هایی را به دنبال داشت.
با وجود آن که عنقا در بخشی از گفت‌وگو از درام سریال «برادرجان» که از شبکه۳ پخش می‌شود تمجید کرده بود، برخی انتقادهای این تهیه‌کننده را معطوف به سریال‌های شبکه سه و یک دانستند و موضوع را به اینکه نام او به عنوان ناظر کیفی سریال شبکه دو آمده ربط دادند.
حامد عنقا اما در گفت‌وگو با خبرآنلاین با بیان اینکه مصاحبه مذکور طولانی‌تر بوده و به صلاح‌دید رسانه مصاحبه‌کننده تنها بخشی از آن منتشر شده گفت: من ممکن است که به هر سه سریال نقدهایی داشته باشم و حتی شاید به سریال شبکه دو بیشتر؛ اما در این مصاحبه منظوری برای نقد سریال‌ها نداشتم و انتقادم به شوراهای عریض و طویلی بود که در سازمان صداوسیما خلاقیت را از برنامه‌ساز گرفته‌اند.
تهیه‌کننده سریال بر سر دوراهی در ادامه گفت: موضوع سریال‌ها در این شوراها تعیین می‌شود و انتقاد من به این بخش از روند برنامه‌سازی تلویزیون بود که موجب شده دیگر سریال‌های مخاطب‌پسندی مثل «میوه ممنوعه»، «اغما»، «بزنگاه» و... تولید نشوند.

۲۵۸۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح  حامد عنقا درباره حاشیه‌های گفت‌وگویش درباره سریال‌های رمضان۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..