تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سینمای مستند و تجربی شفاف‌سازی کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات گزارش عملکرد مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از موسسات تابعه سازمان سینمایی در سال ۹۷ منتشر شد.

اطلاعات گزارش عملکرد مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بر اساس حمایت از تولید فیلم مستند کوتاه، حمایت از تولید فیلم مستند نیمه بلند، حمایت از تولید فیلم مستند با دیگر کشورها، کمک به برگزاری جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت و شهید آوینی و برگزاری همزمان در دیگر استان‌ها، کمک به خانه مستند استان‌ها، حمایت از تولید فیلم مستند فاخر، کمک به تولید و انتشار منابع و فصلنامه تخصصی و آرشیو آثار مستند و انیمیشن و جلسات نمایش و نقد فیلم، حمایت از تولید فیلم انیمیشن کوتاه، حمایت از تولید فیلم انیمیشن سینمایی، حمایت از تولید مشترک فیلم انیمیشن با دیگر کشورها، حمایت از توزیع، عرضه و اکران فیلم‌های انیمیشن و مستند در جشنواره‌ها و بازارهای داخلی و خارجی ( اکران، نمایش خانگی،تلویزیون،VOD و ...)، کمک به برگزاری جشنواره و هزینه‌های جاری و پشتیبانی تنظیم شده است.

گزارش عملکرد مالی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در سال۹۷ را بخوانید.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سینمای مستند و تجربی شفاف‌سازی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..