تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوش شانسی توریست جوان پس از آتش گرفتن محل اقامتش! +فیلم

خوش شانسی توریست جوان پس از آتش گرفتن محل اقامتش! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توریست جوانی که ساختمان محل اقامتش غرق شعله‌های آتش شده بود با رساندن خود به لبه بیرونی ساختمان به طور معجزه‌آسایی نجات یافت. این مرد جوان پس از آنکه اتاقش با آتش محاصره شد تصمیم گرفت برای نجات جان خود به بیرون از ساختمان رفته و روی لبه بیرونی ساختمان که تنها ۳۰ سانتی متر عرض داشت قرار گیرد.

ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تفلن همراه تهیه شده است این جوان را در حالی که در موقعیتی خطرناک قرار گرفته است نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که شعله‌های آتش از اتاق این جوان در طبقه سوم این ساختمان بیرون زده است، او در حالی که در کف لبه بیرونی دراز کشیده است دیده می‌شود. لحظاتی بعد آتشنشانان در محل آتش‌سوزی حاضر شدند و با خاموش کردن آتش توانستند جان این جوان را نجات دهند. پس از خاموش شدن آتش این مرد جوان با استفاده از یک جرثقیل توسط آتشنشانان به پایین منتقل شد.

شاهدان عینی که از نزدیک نظاره‌گر تلاش آتشنشانان بودند، پس از عملیات موفقیت‌آمیز خاموش کردن آتش و نجات جان این مرد با دست زدن آتشنشانان را مورد تشویق قرار دادند. توریست جوان در حالی که دچار وحشت شده بود به شدت می‌لرزید. اورژانس پزشکی از او درخواست کرد به بیمارستان منتقل شود، اما او درخواست پرسنل اورژانس را رد کرد. این حادثه روز چهارشنبه و در منطقه Appio Latino شهر رم ایتالیا رخ داد.

گفتنی است؛ نجات جان این جوان توسط آتشنشانان ایتالیایی در حالی خبرساز می‌شود که چند هفته پیش نیز در حادثه‌ای مشابه در چین یک اپراتور ۱۹ ساله جرثقیل توانست بود جان ده‌ها شهروند چینی را که در حادثه آتش سوزی یک آپارتمان گرفتار شده بودند،  نجات دهد.

انتهای پیام/

نجات توریست با استفاده از جرثقیل در حادثه آتش سوزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوش شانسی توریست جوان پس از آتش گرفتن محل اقامتش! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..