تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزبه چشمی در آستانه جدایی از استقلال

مدافع تیم استقلال تصمیم خود را برای جدایی از جمع آبی‌پوشان گرفته است.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: روزبه چشمی مدافع استقلال تهران با حضور در تست پزشکی تیم فوتبال الاهلی قطر، تصمیم دارد فصل آینده را در کنار هم تیمی سابق خود امید ابراهیمی، توپ بزند.

روزبه چشمی در آستانه جدایی از استقلال


الاهلی قطر که از ۲ بازیکن ایران خود، خانزاده را در لیست خروجی خود قرار داد، در این تابستان به دنبال جایگزین او بود تا در نهایت با مدافع استقلال به توافق نهایی رسید. گفتنی است این تیم قطری قبل از چشمی، پیشنهاد خود را به شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس الام کرده بود و بعد از اینکه شجاع پاسخ روشنی به مدیران این تیم نداد، این باشگاه عربی به سراغ دیگر مدافع ایرانی رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزبه چشمی در آستانه جدایی از استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..