تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکنجه وحشتناک کارگر آفریقایی توسط ارباب سعودی +فیلم

شکنجه دردناک کارگر آفریقایی توسط ارباب سعودی + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک کارگر آفریقایی توسط ارباب سعودی خود به طرز وحشتناکی شکنجه شد. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با موجی عظیمی از خشم کاربران مواجه شد.

گفتنی است چند روز گذشته نیز تصاویری از تنبیه عجیب یک خدمتکار فیلیپینی ۲۶ ساله به نام لاولی آکوستا بارولو توسط اربابان سعودی‌اش، در رسانه‌های عرب زبان منتشر شد. این زوج ثروتمند عربستانی خدمتکار فیلیپینی خود را به دلیل سهل‌انگاری در انجام امور خانه، پس از آن که فراموش کرد یکی از اسباب منزل را از داخل حیاط و زیر نور آفتاب بردارد، با طناب به درخت وسط حیاط بستند و او را مجبور کردند تا ساعت‌ها در زیر نور آفتاب بایستد. در ادامه لحظاتی از شکنجه وحشتناک کارگر آفریقایی را مشاهده می کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکنجه وحشتناک کارگر آفریقایی توسط ارباب سعودی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..