تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه آبرسانی کورشوراب چگنی/ صرف بیش از ۴۲ میلیارد ریال اعتبار تاکنون

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علیرضا کاکاوند در جریان بازدید استاندار لرستان و معاونین از طرح های آبرسانی روستایی شهرستان کوهدشت گفت: طرح آبرسانی کورشوراب شهرستان چگنی با ۱۴ روستا و جمعیتی بالغبر ۹۸۲ نفر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: برای پیشرفت این طرح تاکنون اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: برای بهره برداری از این طرح یک حلقه چاه و ۲ واحد ایستگاه پمپاژ در کنار تجهیز ۵ حلقه چاه و چاهک عملیاتی و اجرایی شده است.

ساخت ۹ باب مخزن به حجم ۶۵۰ متر مکعب

وی خاطر نشان کرد: ساخت ۹ باب مخزن به حجم ۶۵۰ متر مکعب و لوله گذاری به طول ۴۷ کیلومتر نیز در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم این طرح را به بهره برداری برسانیم.

استاندار لرستان نیز در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات آبفارلرستان در آبرسانی به روستاها از طرح های آبرسانی شهرستان چگنی بازدید کرد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه آبرسانی کورشوراب چگنی/ صرف بیش از ۴۲ میلیارد ریال اعتبار تاکنون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..