تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لقب برازنده‌ای که مجری اختیاریه به «سالومه» داد +فیلم

لقب برازنده‌ای که مجری اختیاریه به «سالومه» داد + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی فاطمی که برنامه پرطرفدار اختیاریه را اجرا می‌کند به انتقادهای بی‌اساس مجری‌های ضدانقلاب در کشورهای خارجی درباره عملکرد رسانه ملی واکنش نشان داد.

فاطمی ضمن استفاده از لقبی جالب برای سالومه مجری شبکه معاند من‌وتو که مدام با دروغ‌های مضحک مشغول مخدوش کردن چهره رسانه ملی است، رو به مردم گفت: هر کدام از شما مردم عزیز ما را نقد کنید، من دستبوستان هم هستم اما نظر مجری‌های معاند برایمان اهمیتی ندارد و به آنها اجازه دخالت ندهید.

در ادامه لقب جالبی و برازنده‌ای را که مجری اختیاریه به سالومه دست نشانده ضدانقلاب اعطا کرد، می‌شنوید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لقب برازنده‌ای که مجری اختیاریه به «سالومه» داد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..