تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل هوآوی P30 Pro و Mate X را از وبسایت اندروید حذف کرد

گوگل هوآوی P30 Pro و Mate X را از وبسایت اندروید حذف کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها چند روز پس از حذف هوآوی Mate 20 Pro از فهرست دستگاه‌هایی که اندروید Q بتا را دریافت خواهند کرد گوگل سایت رسمی اندروید را بروزرسانی کرد.در این بروزرسانی دیگر هوآوی P30 Pro و گوشی منعطف Mate X در این فهرست حضور ندارند.

پیش از ممنوعیت هوآوی به وسیله دولت ایالات متحده آمریکا، دستگاه‌های این شرکت در این فهرست کنار بقیه گوشی‌های مهم در دو بخش مهم حضور داشتند. علل خصوص گوشی منعطف این شرکت که در کنار گوشی‌های گلکسی S10 5G و ال‌جی ThinQ 5G و شیائومی می میکس 5G در بخشی که "جدیدترین و بهترین" نام داشت قرار گرفته بود.

گوشی منعطف هوآوی با نام Mate X قرار بود در ماه ژوئن عرضه شود اما در حال حاضر معلوم نیست چگونه با وجود عدم توانایی همکاری شرکت سازنده آن با گوگل قرار است این گوشی کار کند و اصلا این اتفاق چقدر بر روی روند آماده سازی آن تاثیر خواهد گذاشت. از این موارد که بگذریم ممکن مانند گوشی آنر ۲۰ پرو که به تازگی معرفی شده، ممکن است این پرچمدار از مرحله دریافت گواهینامه گوگل عبور نکند.

گوگل هوآوی P30 Pro و Mate X را از وبسایت اندروید حذف کرد

بیشتر بخوانید: پاسخ هوآوی به نگرانی کاربران خود در مورد قطع همکاری با گوگل/ سرنوشت هوآوی با عدم پشتیبانی نرم‌افزاری گوگل چه خواد شد؟!

در پایین صفحه یک بخش جداگانه‌ وجود دارد که "دستگاه‌های محبوب" نام دارد. گوگل در این بخش دستگاه‌هایی که بین مردم با توجه به قیمت آن‌ها محبوب هستند، لیست کرده است. در این بخش گوشی‌هایی مانند پیکسل ۳، موتو G7 و وان پلاس 6T حضور دارند. پیش از بن شدن هوآوی نام گوشی P30 Pro نیز در این فهرست دیده می‌شد.

گوگل حتی دیگر در فهرست "برندهای معروف" نیز حضور ندارد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی پیش از بن شدن در این فهرست حضور داشته یا نداشته است. در هر صورت این فهرست در حال حاضر شامل گوش‌هایی از شرکت‌های سامسونگ، ال جی، موتورولا، گوگل، نوکیا و شیائومی هستند.

انتهای پیام/

گوگل دو گوشی دیگر هوآوی را از لیست اندروید حذف کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل هوآوی P30 Pro و Mate X را از وبسایت اندروید حذف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..