تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوردن مارمولک زنده در آموزش نظامی کشور تایلند! +فیلم

خوردن مارمولک زنده در آموزش نظامی کشور تایلند! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از آموزش‌هایی که نظامیان تایلندی باید فراگیرند، شیوه خوردن مارمولک زنده برای بقا در جنگل است. آموزش شیوه خوردن مارمولک به این نظامیان برای آن است که آن‌ها در صورت گرفتار شدن احتمالی در جنگل بتوانند زنده بمانند و جان خود را نجات دهند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از نظامیان ارشد تایلندی را در حالی که مشغول ارائه این آموزش به سربازان است نشان می‌دهد. در این ویدئو این نظامی در حالی که سربازان با دقت نظاره‌گر او هستند پوست یک مارمولک را جدا کرده و سپس آن را زنده زنده می‌خورد. این ویدئو این فرمانده را که نامش اعلام نشده است در حالی نشان می‌دهد که ابتدا با گاز گرفتن گردن مارمولک اقدام به جداکردن پوست آن می‌کند و سپس گوشت آن را می‌خورد.

او در این ویدئو به نظامیان می‌گوید که می‌توانند مارمولک‌ها را معمولاً در بالای درختان بلند پیدا کنند و راحت‌ترین غذایی است که سربازان می‌توانند در جنگل‌های بارانی پیدا کنند.

این نظامی در این ویدئو به سربازان می‌گوید: "گوشت تنها قسمت بدن یک مارمولک است که می‌توانید بخورید. می‌توانید گوشت مارمولک را خام بخورید یا اینکه آن را بپزید که در این صورت بسیار خوشمزه خواهد بود. مزه آن مثل گوشت یک مرغ یا قورباغه است. گوشت مارمولک دارای پروتئین و انرژی زیادی است و با خوردن آن در طول روز احساس سیر بودن خواهید داشت."

 در پایان آموزش، این فرمانده نظامی از یکی از سربازان خواست تا آنچه فراگرفته را به صورت عملی و در مقابل چشم سایر سربازان انجام دهد. این آموزش به سربازان یک پادگان نظامی در استان "چونبوری" واقع در شرق تایلند در تاریخ ۹ فوریه ارائه شده است.

انتهای پیام/

آموزش خوردن مارمولک برای بقا در جنگل!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوردن مارمولک زنده در آموزش نظامی کشور تایلند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..