تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۲۰ درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صنعت ،معدن وتجارت استان ، مهرداد قاسمی دستگردی افزود:این افزایش در حالی اتفاق افتاده که قیمت پایه حقوق دولتی ثابت بوده و افزایشی نداشته است.

‌وی گفت: امسال ۱۳ میلیارد و ۷۰۷ میلیون و ۸۹۳هزار و ۵۹۸ ریال حقوق دولتی از بهره برداران معادن دریافت و به خزانه کشور واریز شده است.

‌وی گفت:هم اکنون ۱۸۶ معدن با سرمایه گذاری ۶۵۳۸۰۲ میلیون ریالی در شهرستان های ۱۰ گانه این استان فعال است.

مهرداد قاسمی دستگردی افزود:مواداستخراج شده این معادن شامل سنگ لاشه، سنگ‌نما، سیلیس، سنگ گچ، خاک ‌نسوز، سنگ‌های تزئینی ومواد اولیه سیمان است.

سرپرست معاونت امورمعادن و صنایع معدنی استان تاکید کرد: هم اکنون هزار و۵۳۳ نفر در معادن این استان فعالیت می کنند.

وی گفت: مواد معدنی استخراج شده علاوه بر صنعت ساختمانی در صنایع فولاد، ذوب‌آهن، آلومینیم، صنایع نسوز و ساینده‌ها، تولید گچ، شن و ماسه، صنایع سیمان و تهیه آجرهای شاموتی کاربرد ویژه‌ای دارند

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۲۰ درصدی وصول حقوق دولتی معادن استان چهارمحال وبختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..