تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیستم عامل Android Auto با مشکل جدی مواجه است

دست رد خودرسازان ایتالیایی به سینه سیستم عامل Android Autoبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودروسازان ایتالیایی به عنوان دسته‌ای از مهم‌ترین و مطرح‌ترین صنایع خودرویی در جهان پس از شناسایی یک تروجان سیستم عامل Android Auto تصمیم گرفتند هرگونه استفاده از این سیستم عامل را در ایتالیا ممنوع کنند و نرم افزار دیگری را جایگزین آن سازند.

ایتالیا با ضد اخلاقی خواندنی برخی از رفتار‌های گوگل و وجود تعدادی حفره امنیتی در نرم افزار Android Auto پرونده شکایتی از این سیستم‌عامل مخصوص خودرو را اتحادیه اروپا مطرح کرده است و تا اطلاع ثانویه استفاده از این نوع سیستم عامل را خودرو‌های ایتالیایی ممنوع کرد. اولین نهاد قانونی که این اتهامات را بر علیه گوگل مطرح کرد گروه Enel بود. این گروه که هم اکنون یکی از سهامداران بزرگ صنعت خودرویی ایتالیا محسوب می‌شود در سال ۱۹۶۲ توسط دولت وقت ایتالیا تاسیس شد و در سال ۱۹۹۹ با فروش کامل سهام آن تبدیل به نهاد خصوصی گردید.

گوگل با عرضه گسترده سیستم عامل Android Auto به خودروسازان جهان به ویژه در خودرو‌های الکتریکی، تمامی اتهامات مطرح شده بر علیه خود را رد کرده است و سیاستمدران و خودروسازان ایتالیایی را در تلاش برای ضربه زدن و بد نام کردن این سیستم عامل محبوب در جهان دانسته است.

یکی از مدیران ارشد پروژه Android Auto گفت: ما با ایجاد چنین سیستم عاملی به دنبال فراهم کردم آرامش روانی و تمرکز بیشتر راننده هستیم و هرگز به برنامه‌های و عوامل مخرب و مزاحم مانند ویروس‌ها و تروجان‌ها اجازه نفوذ در سیستم و در نتیجه حواس پرتی راننده را نمی‌دهیم. ما می‌دانیم بخش بزرگی از مسئولیت تامین امنیت راننده و سایر سرنشینان متوجه ما است و هیچ‌گاه از زیر این مسئولین سنگین شانه خالی نمی‌کنیم.

دست رد خودرسازان ایتالیایی به سینه سیستم عامل Android Auto

گفتنی است اتحادیه اروپا در سال‌های اخیر مشکلات بسیاری با شرکت گوگل داشته است و در بازه‌های زمانی مختلف نرم‌افزار‌ها و سرویس‌های گوناگون این شرکت را فاقد امنیت کافی برای حفظ حریم خصوصی کاربران دانستند. در همین راسته سیاستمداران قاره سبز تا کنون مبلغی بیش از ۹.۳ میلیلارد دلار گوگل را جریمه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: خودروی Fiat 500 2019، اتومبیلی با ظرافت خارق‌العاده

انتهای پیام/

سیستم عامل Android Auto از این پس در خودروهای ایتالیایی حضور ندارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیستم عامل Android Auto با مشکل جدی مواجه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..