تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار کردن با برادران محمودی لذت بخش است/بازخوردهای سریال مناسبتی قابل توجه است

بازیگر سریال «دلدار»در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد;

برادران محمودی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس من شدند/ تمرکز مخاطبان در سریال های مناسبتی بیشتر استصحرا اسدالهی بازیگر سریال «دل‌دار» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همکاری با برادران محمودی و بازخورد مخاطبان از تماشای این سریال گفت: شروع فعالیت کاری ام با برادران محمودی در برنامه ترکیبی مثبت من بود که در آنجا قصه های کوتاهی را برای برنامه تعریف می کردم. در این سریال هم نوید محمودی تماس گرفت و از من دعوت کرد تا در کنار آن ها باشم.

وی ادامه داد: کار کردن با برادران محمودی برای من اینقدر لذت بخش است که درباره بلندی و کوتاهی نقش اصلا سوالی مطرح نکردم و بلافاصله پذیرفتم که در این سریال حضور پیدا کنم. برادران محمودی استعداد و کاراکتر بسیار جذابی دارند که نام آن ها خیال شما را راحت می کند. 

بازیگر سریال «دل‌دار» با اشاره به اینکه بیشتر بازی های من با بهزاد فراهانی و همایون ارشادی بود، تصریح کرد:  جو پشت صحنه سریال به اندازه ای حال شما را خوب می کرد که کمتر جایی چنین حال مثبتی به شما دست می دهد. در حال حاضر از هر 10 کار که من انجام می دهم شاید یکی از آن ها این حس و حالی داشته باشد. 

وی عنوان کرد: به نظر من در سریال های مناسبتی مثل سریال های ماه مبارک رمضان به دلیل اینکه تمرکز مخاطب روی تلویزیون بیشتر است، بازخوردها هم به مراتب قابل توجه است، این درحالی است که «دل‌دار» قصه پرکششی دارد و تا پایان مخاطب را همراه خود نگه می دارد.

اسدالهی با بیان اینکه بازخوردها از سریال «دل‌دار» به اندازه ای بود که من در صفحه شخصی خودم هم متوجه آن شدم، اضافه کرد: من دقیقا قبل از این کار هم در سریال «شرایط خاص» حضور داشتم اما این میزان اقبال، مخاطب را با اینکه نقش کوتاه تری دارم تصور نمی کردم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار کردن با برادران محمودی لذت بخش است/بازخوردهای سریال مناسبتی قابل توجه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..