تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعقیب و گریز کمدی دزد و پلیس +فیلم

تعقیب و گریز کمدی بین دزد و پلیس+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار ویدئویی کمدی از تعقیب و گریز مقامات ارشد گارد روسی و سارقان در فضای مجازی باعث خنده خیلی از کاربران شد. این ویدئو توسط دوربین‌های مدار بسته در خیابان‌های یکی از شهرهای روسیه گرفته شده است.

جزئیات این تعقیب و علت آن در این گزارش مشخص نیست اما نشان می‌دهد که گارد روسی به دنبال یک تیم سارق بودند که آنها را ردیابی کردند اما سارقان زرنگ‌تر از آنچه دیده می‌شد بودند و توانستند به راحتی از دست آنها فرار کنند.

در فیلم مشاهده می‌شود که پلیس خیلی ناشیانه به دنبال دستگیری سارقان است و در قسمتی از تعقیب همانند فیلم‌های کمدی گیر می‌‌کند و به زحمت رهایی می‌یابد. این ویدئو در فضای مجازی سر و صدای زیادی کرد و بی‌عرضگی پلیس به سخره کشیده شد. هر چند که والری گریباکین نماینده رسمی گارد روسیه این ویدئو را ساختگی اعلام کرد اما در هر صورت انتشار ویدئو برای مدتی کاربران را سرگرم کرد.

انتهای پیام/

ویدئویی خنده دار از تعقیب و گریز دزد و پلیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعقیب و گریز کمدی دزد و پلیس +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..