تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید بحرالعلوم در شب قدر از خدا چه خواست؟ +فیلم

سید بحرالعلوم در شب قدر از خدا چه خواست؟+فیلمبه‌گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علامه سیدحسن حسن‌زاده‌ آملی‌ از مراجع عالی‌مقام ‌شیعه در سخنانشان در خصوص چگونگی دعا در شب‌های عظیم‌الشان قدر مطالبی را تذکر دادند.

شب قدر شبی است که سرنوشت انسان‌ها در همه هستی، تقدیر و اندازه‌گیری می‌شود. تمام امور در این شب براساس حکمت الهی مقدر می‌شود؛ به گونه‌ای که هیچ گونه کم و زیادی در آن رخ نمی‌دهد. در شب قدر دعای کسی رد نمی‌شود و همه در این لیالی پرخیر مورد رحمت واسعه خداوند قرار می‌گیرند.

ایشان به نقل از سید بحرالعلوم درباره دعا کردن و مسئلت خواستن از درگاه خداوند می‌فرمایند دعایی بهتر از این نیست که هیچ کسی در محضر خداوند گناه نکند.

در ادامه بخشی از سخنان علامه حسن‌زاده آملی در این خصوص را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید بحرالعلوم در شب قدر از خدا چه خواست؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..