تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد سرسام‌آور علیرضا بیرانوند سوژه استقلالی‌ها شد!

از صبح امروز که قرارداد و دستمزد برخی از بازیکنان استقلال لو رفته است هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت به این ماجرا حمله کردند و خواهان حسابرسی از عملکرد مالی تیم شده‌اند، اما حالا ورق برگشته است.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: از صبح امروز که قرارداد و دستمزد برخی از بازیکنان استقلال لو رفته است هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت به این ماجرا حمله کردند و خواهان حسابرسی از عملکرد مالی تیم شده‌اند، اما حالا ورق برگشته است.

قرارداد سرسام‌آور علیرضا بیرانوند سوژه استقلالی‌ها شد!
آبی‌ها که از جاسوسی در تیمشان عصبانی بودند، ادعا کردند علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک پرسپولیس نیز دستمزدی نجومی دارد. گفته می‌شود بیرو برای سال اول ۶ میلیارد و فصل دوم ۷ میلیارد تومن از پرسپولیس دریافت کرده است که مجموعا ۱۳ میلیارد بدون آپشن‌هایی مانند کلین شیت و قهرمانی لیگ است! تیفوسی‌های آبی این استدلال را آورده‌اند که بازیکنانی مانند جلال حسینی، علیپور یا ترابی نیز ارقامی در همین حدود دریافت کرده‌اند.

این ماجرا باعث شده تا جنگ هواداران سرخابی‌های پایتخت در فضا مجازی را شاهد باشیم. آن چیزی که قطعی است دستمزد‌های بازیکنان در فوتبال ایران افزایش نجومی داشته است. آن‌هم در شرایطی که مشکلات معیشتی مردم هرروز بیشتر می‌شود به نظر فوتبالیست‌ها در اوج به سر می‌برند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد سرسام‌آور علیرضا بیرانوند سوژه استقلالی‌ها شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..