تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلمان بخوانند/ توضیح درباره فرایند افزایش حقوق سال ۹۸ فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در این باره اعلام کرد: در فروردین سال جاری به دلیل آنکه بخشنامه افزایش حقوق به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ نشده بود، مبلغ ۴ میلیون ریال موضوع بند (ی) تبصره ۱۲ قانون بودجه بصورت علی‌الحساب به حساب همکاران محترم واریز شد.

در اردیبهشت، پس از صدور مصوبه افزایش حقوق و آماده شدن نگارش حقوق در سامانه ذی‌ربط، احکام حقوقی فرهنگیان و افزایش حقوق قانونی برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت اعمال شد. طبیعتاً با اعمال افزایش حقوق در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، مبلغ ۴ میلیون ریال علی‌الحساب فروردین کسر شود. از طرف دیگر، به استناد بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور (که برای همه دستگاه‌های اجرایی کشور لازم الاجراست) مقرری ماه اول (افزایش فروردین ماه) نیز به نفع صندوق بازنشستگی کسر می‌شود.

به عنوان مثال اگر حقوق همکاری، ۷ میلیون ریال اضافه شده باشد، در فیش اردیبهشت ایشان ۱۴ میلیون ریال بابت اضافه حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت اعمال شده است. اما در مقابل، مبلغ ۷ میلیون ریال (مقرری ماه اول) و همچنین ۴ میلیون ریال پرداختی علی‌الحساب فروردین ماه از حقوق ایشان کسر شده است. در پایان از همکاران محترم درخواست می‌شود برای دریافت اطلاعات بیشتر به واحد کارگزینی اداره آموزش و پرورش خود مراجعه فرمایند.»

۲۳۵۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلمان بخوانند/ توضیح درباره فرایند افزایش حقوق سال ۹۸ فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..