تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیست‌وهشتمین هفته از تظاهرات جلیقه‌زردها چگونه برگزار شد؟

به گزارش اسپوتنیک، درحالیکه جنبش اعتراضی به اوضاع اقتصادی فرانسه و سیاست‌های دولت امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور موسوم به جلیقه‌زردها در بیست و هشتمین شنبه سیاه به برگزاری تجمعات خود ادامه داده‌اند، تصاویر زنده ارسالی از افزایش شمار مردم در شهر پاریس برای برگزاری تجمعی وسیع حکایت ارد.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز تصاویری از پلیش ضدشورش فرانسه را به نمایش گذاشته است که همراه با معتراضان مردمی در خیابان ها در حال حرکت هستند و لذا احتمال درگیری میان دو طرف نیز همانند هفته های گذشته وجود دارد.

به گزارش راشاتودی، معترضان در شهر پاریس شعارهایی را در انتقاد از دولت ماکرون سر داده و با «دیکتاتور» خطاب کردن وی، خواستار استعفای رئیس‌جمهوری هستند.

تعدادی از معترضان هم چهره ماکرون را شبیه به آدولف هیتلر دیکتاتور المان نازی تغییر داده و تصاویری ب این شکل را بر دیوارها کشیدند.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیست‌وهشتمین هفته از تظاهرات جلیقه‌زردها چگونه برگزار شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..