تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه‌ پیش‌نویس آئین‌نامه‌‌ ترسیم چارچوب عملکردی کمیته‌ ملی شهر هوشمند

تهیه‌ی پیش‌نویس آئین‌نامه‌‌ی ترسیم چارچوب عملکردی کمیته‌ی ملی شهر هوشمندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین جلسه همفکری کمیته ملی شهر هوشمند به میزبانی سازمان فناوری اطلاعات ایران و با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

به دنبال همفکری ها و تصمیم های اتخاذ شده در نشست نخست، مقرر شد تا در بازه کوتاهی با همکاری کلیه اعضا، پیش نویس آئین نامه‌ای برای ترسیم چارچوب عملکردی کمیته ملی شهر هوشمند تدوین و از ظرفیت های قانونی موجود برای تصویب و ابلاغ آن بهره برد.

همچنین، در این نشست، مهندس صادق مالواجرد، معاون وزیر در حوزه شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی از همکاری کامل در زمینه تدوین و تصویب اسناد کمیته ملی شهر هوشمند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه‌ پیش‌نویس آئین‌نامه‌‌ ترسیم چارچوب عملکردی کمیته‌ ملی شهر هوشمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..