تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مترو در شب‌های قدر و روز قدس رایگان است

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، در ارتباط با تمهیدات مترو تهران برای شب‌های قدر و روز قدس اظهار داشت: مسافرانی که در شب‌های قدر کارت بلیت آنها اعتبار نداشته باشد، مشکلی نخواهند داشت و در همه مسیرها تردد برای آنها رایگان در نظر گرفته می‌شود.

وی از اختصاص سرویس‌های ویژه جهت ارائه خدمات بیشتر به مسافران در شب‌های قدر و روز قدس خبر داد و گفت:‌در روز قدس نیز در همه خطوط خدمت‌رسانی به مسافران رایگان است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس نماد وحدت امت اسلامی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی است، گفت: بر همین اساس خدمات ویژه‌ای برای مسافران جهت شرکت در راهپیمای روز قدس در نظر گرفته‌ایم.

۲۳۵۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مترو در شب‌های قدر و روز قدس رایگان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..