تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفارش آنلاین غذا با بروزرسانی ۳ نرم‌افزار گوگل امکان‌پذیر شد +تصاویر

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر نمی‌دانید برای شام چه بخورید دیگر نباید نگران باشید، زیرا با بروزرسانی جدید دستیار صوتی و دو نرم‌افزار دیگر گوگل شما می‌توانید به راحتی غذا سفارش دهید.

امروز گوگل اعلام کرد که برای راحتی سفارش آنلاین غذا نرم‌افزارهای جستجو، نقشه و دستیار صوتی خود را بروزرسانی کرده است. این نرم‌افزارها هم اکنون با سرویس‌های آنلاین سفارش غذا مانند DoorDash، Postmates، Delivery.com، Slice و ChowNow برای ارسال مستقیم سفارش شما همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: گوگل ناامن بودن رمز کاربران G Suite در ۱۴ سال گذشته را افشا کرد

هم اکنون هنگامی که شما از جستجوی گوگل یا نقشه گوگل استفاده می‌کنید تا یک رستوران پیدا کنید یک دکمه می‌بینید که روی آن "سفارش آنلاین - Order Online" نوشته شده است. شما تنها چند کلیک با دریافت سفارش خود فاصله دارید. حتی می‌توانید با استفاده از Google Play مبلغ سفارش خود را پرداخت کنید. پس از آن‌که سفارش و پرداخت شما پذیرفته شد کافیست منتظر بمانید تا غذا به مکانی که می‌خواهید ارسال شود.

.

.

البته سفارش غذا با استفاده از دستیار صوتی گوگل کمی متفاوت است. باید برای این کار دستور صوتی "هی گوگل، از رستوران (اسم رستوران) غذا سفارش بده"را به او بدهید. اگر شما یک غذای محبوب دارید که پیشتر از رستوران سفارش داده‌اید، کافیست بگویید "هی گوگل، دوباره از رستوران (اسم رستوران) سفارش بده". با گفتن این دستور سفارشات قبلی شما نمایان می‌شوند و می‌توانید از بین آن‌ها غذای خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

.

البته نباید این نکته را فراموش کنیم که این قابلیت در ایران قابل دسترس نیست. اما مسئله‌ای هم در سفارش آنلاین غذا برای ما ایرانیان ایجاد نمی‌شود زیرا نرم‌افزارهایی هستند که این کار را به صورت اختصاصی انجام می‌دهند و می‌توان از طریق آن‌ها غذای خود را سفارش داد. 

انتهای پیام/

از این به بعد با نرم‌افزارهای گوگل سفارش آنلاین غذا بدهید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفارش آنلاین غذا با بروزرسانی ۳ نرم‌افزار گوگل امکان‌پذیر شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..