تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلدینگ خلیج فارس در حوزه فروش جامدات سال خوبی را پشت سر گذاشت

حسین پیر رسول زاده، مدیرفروش صادراتی شرکت تجارت صنعت خلیج فارس:

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس: در حال حاضر ثبت سفارش‌ها شرکت‌های پتروشیمی و پروفرمای فروشنده در این سامانه ثبت می‌شود و به این ترتیب میزان دلار اختصاص یافته به شرکت‌ها کاملا مشخص است و وزارت صنایع ثبت سفارش‌ها را تایید می‌کند.

هلدینگ خلیج فارس در حوزه فروش جامدات سال خوبی را پشت سر گذاشت، در حوزه مایعات تلاطماتی به دلیل حمل و نقل محصولات با کشتی و در حوزه لجستیک داشتیم، اما در حال حاضر وضعیت ثابت شده است، پتروشیمی نوری با ظرفیت دو برابر در حال فعالیت است و صادرات آن در حال انجام است.

هلدینگ خلیج فارس در حوزه فروش جامدات سال خوبی را پشت سر گذاشت

از نظر مقدار صادرات تغییر زیادی بین سال ۹۶ و ۹۷ وجود ندارد، اما از نظر ارزشی باید بگویم تابع قیمت‌های جهانی هستیم، مثلا با کاهش ارزش نفت، ارزش صادرات LPG و ... محصولات که وابسته به نفت هستند یک به یک کاهش قیمت خواهند داشت و محصولاتی مانند پلی اتیلن‌ها و ... که ارتباط صددرصدی با قیمت نفت و گاز ندارند با فاصله بیشتر دچار کاهش ارزش می‌شوند، اما بالاخره کاهش قیمت نفت با چند لایه بر محصولات پتروشیمی تاثیر می‌گذارد.

در حال حاضر رقابت برای تندر‌های ما افزایش یافته به طوری که چند سال قبل ۵ تا شرکت در این رقابت‌ها شرکت می‌کردند، اما در حال حاضر به بیشتر از ۲۰ شرکت رسیده ایم. از سوی دیگر شرکت‌های پتروشیمی ایرانی اکثرا در شرایط تحریم فعالیت داشته اند و حتی پس از برجام نیز روش‌های فروش ما تغییری نداشته است.

تنها ریسک بازار پلی اتیلن ها، جنگ تجاری آمریکا و چین است که اگر توافقاتی حاصل شود یا تغییراتی در شرایط ایجاد شود، بازار پلیمر و پلی اتیلن در دنیا متاثر خواهد شد؛ چرا که آمریکا تولیدکننده‌ای بزرگ و چین مصرف کننده بزرگی در این عرصه است و بنابراین توافقات و تشدید جنگ تجاری بین این دو کشور، می‌تواند بر بازار پلیمر‌ها تاثیر بگذارد و تحلیل گران به شدت در حال دنبال کردن آن برای تحلیل بازار پلیمر هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلدینگ خلیج فارس در حوزه فروش جامدات سال خوبی را پشت سر گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..